-
1. GENERACE (2,2 L)
Období výroby: 2003 - 2008
Emisní norma: Euro 3, Euro 4
Vstřikovače: Common Rail, přímé vstřikování
Rozvody: Řetěz (bezúdržbový)
Filtr DPF: Ne (Euro 3), Ano (Euro 4)
Technika: 4-válec DOHC, 16V
Výkonové varianty:
2,2 I-CTDI 16V 103 kW (140 k)
Použití: Honda Accord, Honda Civic a Honda CR-V.
+ První dieselový motor od Hondy, vynikající účinnost a výkon, spolehlivost.
- Verze s DPF mají filtr umístěn nevhodně, daleko od výfukových svodů. Tím se zhoršují podmínky pro jeho regeneraci, protože se hůře zahřívá na požadovanou teplotu.
Co může zlobit: Opotřebení palivového čerpadla vysokotlakého systému při použití nekvalitní nafty.
-
2. GENERACE (1,6 L a 2,2 L)
Období výroby: 2008 - současnost
Emisní norma: Euro 5, Euro 6
Vstřikovače: Common Rail, přímé vstřikování
Rozvody: Řetěz (bezúdržbový)
Filtr DPF: Ano
Technika: 4-válec DOHC, 16V
Výkonové varianti:
1,6 I-DTEC 16V 88 kW (120 k) 2,2 I-DTEC 16V 110 kW (150 k) 2,2 I-DTEC 16V 132 kW (180 k)
Použití: Honda Accord, Honda Civic, Honda CR-V a Honda HR-V.
+ Vylepšená účinnost, nižší emise, lepší jízdní vlastnosti a výkon.
- Potenciální problémy s filtrem pevných částic (DPF) a EGR ventilem u starších modelů.
Co může zlobit: Zanesení DPF filtru u vozů jezdících převážně v městském provozu nebo na krátké vzdálenosti.